söndag 29 januari 2012

Resultat DM 2 29/1

Dennis Ankarberg slog till med dagens högsta vikt på Kållemålasjön. 4400 gram. Grattis och bra jobbat mitt bland allt folk! Magnus Hallberg vann som jag hade tippat innan seniorklassen på 3600 g. Han gör säkert om min svit från förra året och gör Grand Slam i serien. Själv måste jag haft ett gigantiskt hål i skryllan i dag för jag vägde bara in strax under 2 kg och en ny medioker placering. Kanske 8-9 nånting. Jag har så otroligt svårt med motivationen på dessa småsjöar. Jag längtar efter en tävling som inbjuder till långpromenad.


Jimmie Dahlstroem med sin kämpaglada slempelle.

4 kommentarer:

Magnus Forsberg sa...

Hej och ursäkta att jag stör i detta forum, men jag har försökt komma i kontakt med er genom webshopen då jag har försökt beställa men det strular någonstans. kontakta gärna mig så kanske jag kan beställa mina pirkar någon gång:)

FA sa...

Hej Magnus! Din order har kommit fram och skickas snarast. Det strular för mig med mailutskicken bara.

Magnus Forsberg sa...

Ok då tackar jag så mycket för besväret, Era Vimpirkar är kanon! Ha det bra å lycka till på helgens tävling.

Anonym sa...

Hej, Har ni fått min order?.

mvh/ Jens Larsson

 
Google